Ετικέτες

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Αγαπημένα Απριλίου 2016!

Χαιρεται, Χαιρεται! Τελευταία μέρα του μήνα σήμερα και το post δεν θα μπορούσε να ήταν άλλο πέρα από τα αγαπημένα του μήνα που αποχαιρετούμε, του Απρίλη. Ο Απρίλης ήταν ένας μήνας γεμάτος  ήλιο, λουλούδια, όμορφες μυρωδιές και βόλτες. Πάμε να δούμε τι αγάπησα μέσα σε αυτό τον όμορφο μήνα.


 
Αρχικά το πρώτο αγαπημένο μου είναι ένα γεγονός. Μέσα στον Απρίλη (νωρίς,νωρίς φέτος) έκανα το πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα! Αν και τα νερά ήταν παγωμένα, μετά από πολύ ενθάρρυνση και σπρώξιμο, κατάφερα και μπήκα. Αφού συνήθισα ήταν υπέροχα.


Ξεκινάω με προιόντα και θα μιλήσω αρχικά για το ενυδατικό χειλιών original από την Liposan. Το χρησιμοποιώ καθημερινά τουλάχιστον 3 φορές μέσα στην ημέρα. Χαρίζει φουλ ενυδάτωση, έχει ένα διακριτικό όμορφο άρωμα και μετά νιώθεις τα χείλη σου απόλυτα μαλακά και λαμπερά. 

  Άλλο ένα προιόν που έχει θέση στην καθημερινότητά μου είναι ο αφρός από Frezyderm για δέρματα που εμφανίζουν ακμή AcNorm. Είναι ένας πολύ καλός αφρός που καθαρίζει σε βάθος το πρόσωπο και βοηθάει στην απολύμανση κι αντιμετώπιση της ήπιας ακμής που έχω εγώ. 


 Το λαδάκι με έλαιο argan της Pantene, αυτό τον μήνα το λάτρεψα. Έχει υπέροχο άρωμα, που μένει μετά στα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ μετά το ίσιωμα για 3 λόγους. Ο πρώτος για να ενυδατώσει και να θρέψει τα ξηρά μαλλιά μου, ο δεύτερος για να τους δώσει λάμψη κι ο τρίτος για να μυρίζουν όμορφα κι όχι καμμένο. 

Από προιόντα μακιγιάζ, αγάπησα αυτόν τον μήνα την fixing powder από την εταιρεία UMA. Είναι πολύ οικονομική, σετάρει το μακιγιάζ κάνοντας το αποτέλεσμα εντελώς ματ και βοηθάει στο να διαρκεί περισσότερο το μακιγιαζ και να είναι σταθερό.


 Τελευταίο έχω ένα μολυβάκι χειλιών. Είναι από μια πάρα πολύ οικονομική εταιρεία, την ANNIE. Η απόχρωση που έχω έγω είναι το 01 nude beige. Είναι μια καφετί απόχρωση, που την θεωρώ το απόλυτο nude. Μου αρέσει πολύ σαν προιόν επειδή είναι μεν μαλακό, αλλά είναι και ξηρό ταυτόχρονα. Έτσι βοηθάει και στο να κρατάει το κραγιόν που θα βάλετε από πάνω, αλλά και στο να μην είναι δύσχρηστο. 


 Αυτό τον μήνα είχα κι έναν αγαπημένο χυμό. Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν πίνει καθόλου καφέδες, αλλά για τσάγια και χυμούς τρελαίνομαι. Αυτό τον μήνα ήπια αρκετά από τη Frulite το χυμό με καρότο κι άλλα φρούτα. Είναι απίστευτος χυμός στον οποίο κυριαρχεί μια γλυκιά γεύση. Σας προτείνω να τον δοκιμάσετε οπωσδήποτε. 

 

Αγαπημένη ταινία αυτού του μήνα ήταν μια ταινία που είδα την Μ. Πέμπτη το πρωί στο Mega Channel. Είναι η ιστορία της Μπρουκ Ελισον. Είναι για ένα κοριτσάκι που όταν ήταν μικρούλα είχε ένα τρομερό ατύχημα στο δρόμο που τις άφησε τραγικές συνέπειες στο σώμα και στον οργανισμό της, οι οποίες θα την ακολουθούσαν για όλη της την ζωή. Εκείνη όμως δεν το έβαλε κάτω και με την φοβερή στήριξη της μαμάς της κατάφερε να πραγματοποιήσει το όνειρά της και να αποκτήσει μια κανονική ζωή. Μου άρεσε πολύ αυτή η ταινία γιατί σου περνάει μηνύματα αισιοδοξίας και ψυχικής δύναμης. 


Ευχαριστώ όσες διαβάσατε το post αυτό, γίνετε μέλη στο blog μου, ώστε να τα λέμε συχνότερα, περιμένω τα σχόλιά σας με το δικό σας αγαπημένο προιόν του Απριλίου και τα λέμε σε μια επόμενη ανάρτηση. Μέχρι τότε μη ξεχνάτε να χαμογελάτεεε...

Με αγάπη, Μαρίνα.

~...Ό,τι μπορείς να ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις...~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου