Ετικέτες

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Αγαπημένα Φεβρουαρίου & Μαρτίου 2016!

Γεια σας και καλως ήρθατε πίσω στο blog μου. Σήμερα έχουμε το καθιερωμένο post του μήνα τα αγαπημένα των 2 περασμένων μηνών, Φλεβάρη και Μάρτη. Πάμε να τα δούμε...



Αρχικά έχουμε ένα σαμπουάν από τη L'oreal και τη σειρά Elvive. Ονομάζεται ολική αναδόμηση 5 και περιέχει κερατίνη. Γενικά επειδή τα μαλλιά μου τα ισιώνω καθημερινά, ειναι αρκετά ταλαιπωρημένα και ξηρά, οπότε κυνηγάω προιόντα με κερατίνη και αργανέλαιο που ενυδατώνουν και δυναμώνουν την τρίχα. Αυτό το σαμπουάν το αγάπησα πραγματικά γιατί είδα τεράστια διαφορά στα μαλλιά μου, καθώς μου τα ενδυνάμωσε αφήνοντάς τα λαμπερά, μαλακά και μυρωδάτα μετά από κάθε λούσιμο. 


Συνεχίζω με ένα all-time αγαπημένο, κι αυτό είναι το Bio-oil. Το αγαπώ από παλιά αυτό το προιόν και το θεωρώ εξαιρετικό. Το βάζω κάθε βράδυ σε ξηρά σημεία των ποδιών μου τα οποια μου δημιουργούν τεράστια σημάδια και έχω δει διαφορά μετά όμως από αρκετή χρήση. Όπως και να χει νιώθω βαθιά ενυδάτωση και θρέψη στο σώμα μου.


Περνάω σε ένα ξεβαφτικό ματιών απο τη Oriflame, το οποίο είχα πάρει από το Cosmopolitan του Φεβρουαρίου. Είναι από τα καλύτερα ξεβαφτικά ματιών από αυτά που έχω δοκιμάσει γιατί αφαιρούν τα πάντα χωρίς να αφήνουν υπολλείματα και ρύπους. Ένα γεγονός που με ενθουσίασε ήταν ότι αφαιρούσε όλη τη the are real mascara απο Benefit, η οποία είναι απίστευτα δύσκολη να βγει, χωρίς να χάνω τις βλεφαρίδες μου. 


Θα ολοκληρώσω με 2 ακόμη προιόντα που τα χρησιμοποιήσα και σε συνδυασμό αλλά και το καθένα μόνο του. Είναι 2 μπορντό προιόντα για τα χείλη, το ένα είναι ένα ματ κραγιόν από τη Golden Rose και το δεύτερο είναι ένα λιπ γκλος από την Essence τη σειρά Valentine Who Cares. Λόγω ότι είμαι μελαχρινή μου πάνε πιο πολύ τα μπορντό κόκκινα παρά τα έντονα. Αυτά τα 2 προιόντα έδιναν απίστευτο χρώμα στα χείλη και αρκετά καλή διάρκεια το ματ κυρίως κραγιόν. 


Θα σας μιλήσω για 2 αγαπημένες ταινίες που είδα μέσα σε αυτούς τους μήνες και η πρώτη είναι μια κομωδία, το Two Night Stand. Μιλάει για 2 ανθρώπους που γνωριστήκαν μέσω internet και η γνωριμία αυτή προοριζόταν για one night stand. Αλλά όταν πήγε να φύγει η κοπέλα ανακάλυψε ότι έξω το χιόνι είχε φτάσει το ύψος της πόρτας και δεν μπορούσε να φύγει. Οπότε έκατσε μία ακόμη μέρα εκεί και είχει πολύ πλάκα γενικά όλη η κατάσταση.


Η 2η ταινία είναι το stay alive. Είναι ένα θρίλερ που έχει να κάνει με ένα βιντεοπαιχνίδι το οποίο όποιος το έπαιζε μετά από λίγο πέθαινε και στην πραγματική ζωή με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Έτσι πέθανε και ένα παιδί. Μετά από αυτό το περιστατικό μια παρέα 6 ατόμων ήταν έτοιμοι να ανακαλύψουν την αλήθεια, αρχίζοντας αυτό το παιχνίδι. Ένας ένας όμως πέθαινε. Οι επιζήσαντες λοιπόν αποκάλυψαν το πνεύμα που σκότωνε τους ανθρώπους που έπαιζαν το παιχνίδι και μετά πολέμησαν μαζί του με τίμημα ή τη σωτηρία τους ή το θάνατό τους. Δεν είναι πολύ τρομακτική σαν ταινία αλλά για μένα αξίζει να τη δείτε.


Τέλος τελείωσα το σπίτι δίπλα στο ποτάμι της Λένας Μαντά. Δεν χρειάζεται να πω παραπανω πράγματα εφόσον έχω κάνει ολοκληρωμένο Review ΕΔΩ.


Ευχαριστώ όσους διαβάσατε το post αυτό. Γίνετε μέλη στο blog μου και τα λέμε σε ένα επόμενο. Επίσης περιμένω τα σχόλιά σας από κάτω.
 Με αγάπη, Μαρίνα.
  
  Πρόγραμμα Blog:
Κάθε Παρασκευή και κάθε Τρίτη νέα ανάρτηση  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου