Ετικέτες

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Unboxing: Boxpharmacy.gr

Γεια σας κορίτσια μου. Ελπίζω να είστε όλες καλά και να περάσατε αυτές τι ημέρες πολύ, πολύ όμορφα. Το πρωί τη Τετάρτης ήρθε στο σπίτι μου ένα κουτί. Επιτέλους, έφτασε στα χέρια μου η παραγγελία μου από το Boxpharmacy.gr. Πάμε να το ανοίξουμε μαζί. 

Αρχικά να σας πω πως για παραγγελίες άν των 39,00€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν, αλλιώς είναι μόνο 2,00€. Τα έξοδα αντικαταβολής έρχονται στα 1,50€. Με το που άνοιξα το κουτί μέσα ήταν ένα ευχαριστήριο γράμμα τους προς εμένα και αναλυτικά τα πράγματα που παρήγγειλα κι οι τιμές τους, καθώς κι η αποδειξούλα μου.


Το πρώτο πράγμα που παρήγγειλα είναι ο αφρός από τη frezyderm AcNorm Active Foam Plus για λιπαρές επιδερμίδες με τάσεις ακμής. Ο συγκεκριμένος είναι ένας αφρός, που δεν μπορώ να ζήσω πλέον χωρίς αυτόν. Με έχει βοηθήσει φοβερά με την ήπια ακμή μου και θα το παίρνω ξανά και ξανά. Τιμή: 9,39€


Ύστερα αποφάσισα να παραγγείλω και τα φετινά αντιηλιακά μου. Το πρώτο είναι μια αντιηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα και ματ αποτέλεσμα, είναι από τη Vichy η ideal soleil spf 50. Μαζί με την αγορά αυτού του αντιηλιακού είχε δώρο ένα travel size (15ml) από την αγαπημένη μου ενυδατική της Vichy Aqualia Thermal. Είναι ελαφρυά, λεπτόρευστη και χαρίζει λάμψη κι ενυδάτωση. Τιμή: 11,40€


Πήρα και γαλάκτωμα σώματος από τη Avene spf 30. Το συγκεκριμένο ήταν σε προσφορά 1+1 δώρο. Το μόνο που μπορώ να πω προς στιγμήν είναι ότι μυρίζει πάρα πολύ ωραία. Τιμή: 15,30€


Τα αφρόλουτρα από τον Korres, είναι αναμφίβολα τα καλύτερα αφρόλουρα. Χαρίζουν πολύ καλή ενυδάτωση, μυρίζουν όλα υπέροχα κι είναι αποτελούμενα από φυσικά συστατικά. Αυτή τη φορά προτίμησα να πάρω ένα καλοκαιρινό άρωμα, το αμπέλι Σαντορίνης. Ήταν και αυτά σε 1+1 δώρο και τιμή 3,79€.


Παρήγγειλα επίσης και μια μάσκα από την Apivita. Η συγκεκριμένη είναι η μάσκα αναζωογόνησης με πορτοκάλι. Ανυπομονώ να την δοκιμάσω. Τιμή: 2,24€


Τέλος πήρα δώρο για τα γενέθλια της μαμάς μου 2 βερνίκια νυχιών από τον Korres. Το ένα είναι το top coat και το άλλο είναι το base coat. Έχω ακούσει καλές κριτικές για τα βερνίκια του Κorres, οπότε νομίζω πως θα της αρέσουν. Δεν θα παραλέιψω βέβαια να τα δοκιμάσω κι εγώ μια μέρα. Τιμή: 4,24€ το ένα.


Μαζί με το κουτί μου έλαβα επίσης 4 δειγματάκια κι ένα μαγνητάκι του φαρμακείου.



Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη από τις τιμές, τις προσφορές και την εξυπηρέτηση του φαρμακείου, οπότε σίγουρα θα το ξαναπροτιμήσω. Εμείς θα τα πούμε σε ένα επόμενο post. Μέχρι τότε μη ξεχνάτε να χαμογελάτε. 

Με αγάπη, Μαρίνα

~...Ό,τι μπορείς να ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις...~

     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου