Ετικέτες

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Movie - Day Season 1 Episode 2: Fifty shades of Grey

Γεια σας, γεια σας! Τι μου κάνετε? Σήμερα θα προχωρήσω στο επόμενο ''επεισόδιο'' της σειράς Movie - Day και θα μιλήσουμε για την αγαπημένη ταινία: Fifty shades of Grey.

 


Πληροφορίες
Είδος: Δραματική κομεντί / Ερωτική
Έτος: 2015
Έγχρωμη
Διάρκεια: 125'
Αμερικάνικη
Γλώσσα: Αγγλικά
Διανομή: UIP
Σενάριο: Kelly Marcel 
Σκηνοθεσία: Sam Taylor-Johnson
Ηθοποιοί: Jamie Dornan, Dakota Johnson κ.α
Imdb: 4.1/10

Επίσημη περίληψη
 Η φοιτήτρια λογοτεχνίας Αναστάζια Στιλ παίρνει συνέντευξη, για το περιοδικό του Πανεπιστημίου, από τον επιτυχημένο επιχειρηματία Κρίστιαν Γκρέι. Νιώθει αμέσως τη δύναμη της γοητείας του, αλλά ταυτόχρονα η σκέψη του της προκαλεί βαθιά ανασφάλεια. Πεπεισμένη ότι η συνάντησή τους δεν πήγε καλά, προσπαθεί να τον βγάλει από το μυαλό της — ώσπου εκείνος εμφανίζεται αναπάντεχα στο μαγαζί όπου δουλεύει και της προτείνει να βγουν… H Αναστάζια σοκάρεται μόλις συνειδητοποιεί πόσο πολύ επιθυμεί αυτόν τον άνδρα. Και, όταν εκείνος την προειδοποιεί να μείνει σε απόσταση, αυτό την κάνει να τον θέλει ακόμα περισσότερο. Όμως ο Γκρέι βασανίζεται από τους δικούς του δαίμονες και η ανάγκη να εξουσιάζει τον κυριεύει. Καθώς ξεκινούν μια παθιασμένη ερωτική σχέση, η Αναστάζια ανακαλύπτει περισσότερα για τις δικές της επιθυμίες καθώς και για τα σκοτεινά μυστικά που ο Γκρέι κρατά κρυμμένα…  

Trailer

 
   
Η γνώμη μου 

Η σκηνοθεσία και τα γραφικά της ταινίας κατά τη γνώμη μου είναι πάρα πολύ καλά κι υποθέση πολύ ενδιαφέρουσα επίσης. Ουσιαστικά είναι μια κοπέλα που δεν έχει ζήσει ποτέ έναν έρωτα, μέχρι που συναντάει τον Γκρέι. Ο Γκρέι όμως είναι ένας άνθρωπος  που θέλει πάντα να είναι απο πάνω κι οι γυναίκες υποτάκτες του. Η αλήθεια είναι πως τα πρότυπα αυτής της ταίνιας δε μου άρεσαν, αλλά σαν ταινία τη θεωρώ πολλή καλή και μη αναμενόμενη. Εμένα προσωπικά με κράτησε προσηλωμένη μέχρι και το τέλος. Το τέλος όμως το θεωρώ αρκετά άδοξο.

Η πρότασή μου 

Αν σας αρέσουν οι αισθηματικές ταινίες με ιστορίες έρωτα και πάθους (βλ. αληθινοί έρωτες) πιστεύω ότι θα σας αρέσει αρκετά. Αν όμως τη δείτε με τη σκέψη ότι θα δείτε τσόντα, καλύτερα να μη τη δείτε καθόλου.

Η βαθμολογία μου: 7/10

Πείτε μου και τη δικιά σας γνώμη για την ταινία αυτή στα σχόλια από κάτω και θα τα πούμε σίγουρα σε ένα επόμενο post. Σας φίλω γλυκά!
Με αγάπη, Μαρίνα. 

4 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα σε οτι ειπες!! Την είδα πολύ ευχάριστα κ ερωτευτηκα κ το love me like you do!! Απίθανο κομματι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ απογοητευτηκα να σου πω την αληθεια...
    έχω διαβάσει το βιβλιο και ουτε που το πλησιασε!!
    σε γενικές γραμμές ήταν μια καλή ταινία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό το λόγο εγώ προτιμώ να βλέπω πρώτα τις ταινίες και μετά να διαβάζω τα βιβλία. Αυτό δεν το έχω διαβάσει ακόμα.

      Διαγραφή