Ετικέτες

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Wish List 2016 + Οι στόχοι μου!


Hey everyone! Τι μου κάνετε κορίτσια? Σήμερα θα κάνω ένα πολύ ενδιαφέρον post που ελπίζω να σας αρέσει. Είναι η wish list μου για τη χρονιά 2016. Θα δείτε προιόντα high-end ή δυσεύρετα. Καλά εγώ δυσεύρετα θεωρώ όλα τα προιόντα που δεν μπορώ να τα βρω σε μαγαζιά κοντά σε μετρό, αλλά άνετα μπορώ να τα παραγγείλω. Πως να το κάνουμε όμως είμαι παιδί του shopping από κοντά κι όχι on-line. Αφήστε που με εκνευρίζουν και τα μεταφορικά έξοδα. 






Ξεκινάω με τα διάσημα πινέλα real techniques. Θέλω πραγματικά σα τρελή να παραγγείλω το σετ που βλέπετε στη φωτογραφία από κάτω. Έχω διαβάσει τόσα για αυτά τα πινέλα που ειδικά το buffing brush το θέλω στα χέρια μου ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ! Το έχω βρει στο ebay σε μια καλή τιμή για real techiques. Βάζω στόχο να το αποκτήσω μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Συνεχίζω με το mary lou manizer The balm highlighter. Ακούω πάρα πολλά για αυτό το highlighter εδώ και πολλά χρόνια, αλλά πιστεύω ότι δε θα το κάνω ποτέ δικό μου. Το βρήκα κι αυτό στο ebay αλλά το θεωρώ τσιμπημένο για highlighter. Μάλλον πρέπει να περιμένει τα γενέθλιά μου. Οπότε βάζω στόχο να το αποκτήσω μέχρι τα μέσα Ιουνίου.

Περνάω τώρα σε ένα κραγιονάκι από τη ΜΑC. Λατρεύω όλα τα προιόντα από αυτή την εταιρεία αλλά 20€ για ένα κραγιονάκι είναι πολλά αγαπημένη μου MAC. Το δέχομαι για concealer, foundation, βαση, πούδρα αλλά όχι για κραγιόν. Τέλος παντων εγώ θέλω 2 κραγιόν να καταφέρω να αποκτήσω φέτος αλλά για να μην είμαστε και πλεονέκτες, βάζω στόχο το ruby woo να το κάνω δικό μου. Μάλλον και αυτό θα χρειάζεται να περιμένει τα γενέθλιά μου (αγαπάμε τους γονείς μας και για αυτό το λόγο.). Οπότε θέλω να το χω μέχρι τα μέσα του Ιουνίου.


Τέλος έχω το Africa Bronzer W7. Όχι ότι το θεωρώ ακριβό, αλλά όπως σας προείπα ό,τι χρειάζεται να το παραγγείλω για μένα θεωρείται δυσεύρετο. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο πιο πολύ το θέλω για το βουρτσάκι του παρά για το bronzer. Τέλος πάντων όμως θέλω πολύ να δοκιμάσω το προιόν αυτό. Βάζω στόχο να το έχω στα χέρια μου μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Πάμε τώρα στους στόχους του 2016:
  • Να ψωνίζω ό,τι μου έχει τελειώσει ή ό,τι πραγματικά θέλω/χρειάζομαι, επειδή το 2015 με τα ψώνια το είχα παρακάνει.
  • Να ανεβάζω post στο blog μου το λιγότερο 2 φορές την εβδομάδα.
  • Να φτάσουμε τα 50 μέλη σε αυτό το blog.
  • Να μη στεναχωριέμαι και πληγώνομαι με το παρά μικρό.
  • Να φροντίζω περισσότερο την επιδερμίδα μου.
  • Να διαβάζω περισσότερα βιβλία. 
  • Να είμαι πιο συνεπής στη καθαριότητα των πινέλων μου.
Αυτό ήταν το post! Ευχαριστώ πολύ αν το διαβάσατε. Γίνετε μέλη στο blog μου και μη ξεχάσετε να μου γράψετε κάτω στα σχόλια τους δικού σας στόχους. Φιλάκια πολλά!
Με αγάπη, Μαρίνα.




12 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι να πραγματοποιησεις όλους σου τους στόχους!
    Το ruby woo το έχω και πίστεψε με τα αξίζει τα λεφτά του! θα το λατρέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν σου πω ότι έχουμε παρόμοια λίστα! Αυτά θα ήθελα κι' γω αλλά όπως λες και εσύ δεν είμαι του on line shopping... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχομαι να γινουν ολαα το 2016.... μερικα πραγματακια θελω και εγω να αγορασωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ κι εγώ με τους στόχους σου και εύχομαι να τους πετύχεις! Κι εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή ένα κραγιόν απο MAC αλλά πραγματικά τα θεωρώ πανάκριβα. Τα πινέλα θα τα κάνω διαγωνισμό στο blog μου σε λίγες μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν στο εμπόριο ισάξια κραγιόν με της MAC και πολύ πιο οικονομικά (βλ. Golden Rose Velvet Matte). Θα πάρω μέρος σίγουρα! Ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ναι, κι εγώ είμαι υπέρ ευχαριστημένη με πολύ οικονομικότερα κραγιόν! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. κοριτσιι ...σε εβαλα στα αγαπημενα μου blog..... http://histoiresderoses.blogspot.gr/2016/01/tag-2015-was.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Δεν ήξερα αυτό σου το blog! Είχα δει μόνο το once upon a cake. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο! Φιλάκια!

      Διαγραφή