Ετικέτες

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Tag: 2015 was...

Γεια σας!! Τελευταία μέρα του μήνα σήμερα και είπα να τελειώσω με ένα tag που με έκανε tag η Ελένη από το Histories De Roses. ( Μπορείτε να δείτε τη δική της ανάρτηση ΕΔΩ ).
 



1. Τι έκανες το 2015 που δεν είχες κάνει ποτέ;

Το 2015 άνοιξα επιτέλους το blog μου. Ένα όνειρο που το είχα από μικρή.
 
2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι ; Θα βάλεις καινούριους φέτος; 

Δεν είχα βάλει στόχους πέρυσι. Αλλά ναι! Φέτος έβαλα και μπορείτε να δείτε το αντίστοιχο post ΕΔΩ


3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;

Η αλήθεια είναι ότι έχω μια μικρή υψοφοβία, η όποια δεν μου επιτρέπει να κάνω μακρινά ταξίδια με το αεροπλάνο.


 

 4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015; 

Θα ήθελα να διεκδικήσω καλύτερα κάποια πράγματα και να διαβάζω περισσότερα βιβλιά, περίπου ένα κάθε μήνα, κάτι που δεν έκανα την προηγούμενη χρονιά.

 

 5. Ποιές ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί; 

Αξέχαστος θα μου μείνει ολόκληρος ο Αύγουστος, καθώς πέρασα πάρα πολύ όμορφα.

 

 6. Ποιά ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2015 ; 

Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη κατάκτησή μου, ήταν να μπορώ να εκφράζω καλύτερα τα συναισθήματά μου και να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου χωρίς να φοβάμαι.

 

7. Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2015;

Το να αφήσω να καταστραφεί μια σχέση με έναν άνθρωπο που πραγματικά σήμαινε πολλά για εμένα. Έκανα κι εγώ λάθη.

 

 8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ; 

Χάρηκα πραγματικά πολύ τη μάσκαρα The are real από Benefit.


  9. Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου; 

Φυσικά σε καλλυντικά και αρώματα.

 

10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;

Τα πόσα πολλά έμαθα μέσα σε ένα χρόνο για την ομορφιά, το μακιγιάζ και τη περιποιήση.

 

 11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015; 

Το take me to church είναι ένα αγαπημένο τραγούδι και από τότε που βγήκε το είχα λατρέψει. Το είχα ως ήχο κλήσης όλο το καλοκαίρι και  από τον Οκτώβριο το έχω ως calling tune (δηλαδή το ακούει όποιος με καλεί.)

 


12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016  τέτοιο καιρό είσαι: α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη; β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά ; γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά ; 

Απαντάω σε όλα μαζί καθώς και για τα τρία ισχύει το ίδιο πράγμα: Είμαι ακριβώς το ίδιο καλά σε όλα όπως ήμουν και πέρυσι. Γενικά κρατάω μια ισορροπία.

 

13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;

Όπως προανέφερα θα ήθελα να διαβάζω περισσότερα βιβλιά. Επίσης θα ήθελα να περνάω λιγότερη ώρα στο laptop μου.

 

 14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;

Η αγαπημένη μου ξένη ταινία ήταν το Fifty shades of Grey. Αν και δεν μου άρεσαν τα πρότυπα που πρόβαλλε ήταν μια αρκετά ενδιαφέρουσα ταινία με πάθος, έρωτα και συγκίνηση.


Αλλά επειδή τιμάω και τις ελληνικές ταινίες δεν μπορώ να μη συμπεριλάβω στις αγαπημένες μου ταινίες τον ένα άλλο κόσμο του αγαπημένου Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Μια ταινία που περνάει πάρα πολλά μηνύματα. Έχει ρεαλιστικότητα και πολύ συγκίνηση.




 15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό ; 

Φυσικά η παρέα μου, οι πραγματικοί μου φίλοι, αλλά και τα νέα άτομα που γνώρισα μέσα σε αυτή την όμορφη χρονιά. 

 

16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;

Απλό, αλλά με στυλ.

 

 17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου; 

Νομίζω η κοινή λογική που πιστεύω ότι έχω, παρά τη μεγάλη φαντασία μου.

 

18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε ; 

Γενικά δεν ασχολούμαι με πολιτικά ζητήματα. Αλλά το καλοκαίρι με το δημοψήφισμα και την πιθανή έξοδό μας από την ευρωζώνη είχα ταραχτεί αρκετά. 

 19. Ποιος σου έλειψε ; 

Η παιδική μου φίλη που τώρα είναι στη Σουηδία.

 

 20. Πες μας ένα μάθημα ζωής για το 2015. 

Ότι δε πρέπει να ποντάρεις πολλά από την αρχή σε κάποιους ανθρώπους. Όταν τα χάνεις όλα πονάει πολύ. Το θέμα όμως είναι να βγεις δυνατή από αυτό.

 
 21. Ποιοι στoίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;

Τικα, τακα, τικα τα...
Άκου πως ηχεί η καρδιά μου για σένα



Ένα τραγούδι που το άκουγα συνέχεια μέσα στο καλοκαίρι και πάντα όταν θα ακούω τους στίχους αυτούς θα μου έρχετε στο μυαλό καλοκαίρι 2015... Το πιο ωραίο καλοκαίρι...

Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το post! Εύχομαι ολόψυχα μια καλή και δημιουργική χρονιά.
Επειδή δεν είμαι εξοικειωμένη με το χώρο του blogging κι ούτε γνωρίζω πολλές bloggers, δεν θα κάνω κάποια tag. Γίνετε μέλη στο blog μου ώστε να γνωριστούμε καλύτερα. Αύριο ελπίζω να έχω προλάβει να ανεβάσω τα αγαπημένα του μήνα Ιανουαρίου.
Με αγάπη, Μαρίνα. 


  


 

 
 





 



6 σχόλια:

  1. Εκτός από το τραγούδι... συμφωνώ απόλυτα ότι δε πρέπει να ποντάρεις πολλά από την αρχή σε κάποιους ανθρώπους.Δυστυχώς όλοι την έχουμε πατήσει.
    Το "Ένας άλλος κόσμος" παίζει να είμαι η μόνη που δεν το έχω δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσι μου, χαρηκαα πολυ μολις ειδα το post για το tag: 2015 ....Να ξεπερασεις το φοβο με τον υψος και ειναι αλλιως στο αεροπλανοοο … Να λες παντα τα συναισθηματα σου.. ειναι απελευθερωσηη.. οπως λεω εγω..δεν σε πνίγουν πιαα..χεχε και τα λάθη ειναι για να μαθαινουμεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όλα μαζί σου. Στις πράξεις όμως είναι πιο δύσκολα τα πράγματα.

      Διαγραφή
  3. Οι "50 αποχρώσεις του γκρι" μου άρεσαν και εμένα! Σε χάρηκα που αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου και δεν θεωρείς ότι για όλα φταίνε οι άλλοι... Σου εύχομαι το 2016 να είναι η καλύτερη σου χρονιά!!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αν ψάξουμε θα δούμε ότι κάτι λάθος κάναμε κι εμείς! Σ΄ευχαριστώ πολύ, εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα για αυτή τη χρονιά! Φιλιά!

      Διαγραφή