Ετικέτες

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Review: Essence all about matt make-up

Γεια σας και καλώς ήρθατε πίσω στο blog μου! Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα foundation από την Essence. Μιλάω για το all about matt! Πριν θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το προιόν το έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα κι αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.

Τα ρα τα τα... ( #christmas_mood )

 



Αρχικά σε γενικές γραμμές το προιόν είναι μέτριο. Παρά τη βαριά του υφή έχει μέτρια κάλυψη. Ένα αρνητικό του είναι ότι το δικό μου δέρμα δείχνει ιδιαίτερα παστωμένο, λέτε κι έχω βάλει 5 κιλά make up. Δίνει ένα καλό matt αποτέλεσμα όμως σίγουρα δεν κρατάει 12 ώρες. Η τιμή του είναι γύρω στα 5€, είναι πάρα πολύ οικονομικό, αλλά δεν θα το ξανά αγόραζα. Προσωπικά σας προτίνω να το δοκιμάσετε, επειδή ο καθένας μας έχει διαφορετικό δέρμα και κάθετε διαφορετικά ένα προιόν στο κάθε πρόσωπο, σε καμία περίπτωση όμως δε σας λέω τρέξτε πάρτε το. Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να διαλέγουμε πιο καλά foundation δίνοντας λίγα παραπάνω χρήματα για αυτά. 

Πείτε μου στα σχόλια αν το έχετε δοκιμάσει και ποιά είναι η γνώμη σας.

Με αγάπη, Μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου