Ετικέτες

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Συμβαίνει τώρα: Επιτέλους θα φτιάξω τα νύχια μου!💅

Γειά σας! Πως είστε; Εγώ σήμερα το πρωί σηκώθηκα με διάθεση ανανέωσης και περιποιήσης του εαυτού μου, μετά από τις καλοκαιρινές διακοπές!

 
Είχα κλείσει ραντεβού για ημιμόνιμο μανικιούρ από την προηγούμενη εβδομάδα. Βέβαια επειδή μέσα στο καλοκαίρι δεν φρόντιζα καθόλου τα νύχια μου, καθώς τα άφηνα απεριποιήτα και άβαφτα, εκείνα με εκδικήθηκαν και αρχίσαν να σπάνε, να ξεφτίζουν κλπ.  Παρόλα αυτά δεν ήθελα να βάλω τεχνητά νύχια γιατί θα με δυσκόλευαν στην καθημερινότητά μου. 

Δυσκολεύτηκα να επιλέξω τι ακριβώς θέλω να κάνω. Από τη μία σκεφτόμουν κάτι glitterάτο, αλλά από την άλλη επειδή μπήκε το φθινόπωρο θα μου άρεσε κάτι nude. 

Κατέληξα σε αυτό. Είναι κάτι ενδιάμεσο, δεν μπορείτε να πείτε! Γράψτε μου την γνώμη σας στα σχόλια! 


Επόμενη στάση; Το κομμμωτήριο! Πρέπει να φύγει όλη αυτή η ψαλίδα από τα μαλλιά μου. Και προβλέπω πως θα κάνουν ώρες! 

Χαρούμενη Τρίτη, φιλάκια πολλά! 

υ.γ.1: Μη ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας. Μια μέρα περιποιήσης, τα κάνει όλα λίγο καλύτερα.

υ.γ.2: Μην ξεχασετε να με βρείτε στο instagram με το όνομα mar1na_savva

Μαρίνα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου